8 دی 1398

پارک آبی اسپلش جانگل پوکت

پارک آبی اسپلش جانگل پوکت : پوکت به خاطر داشتن جاذبه های گردشگری، طبیعی و تفریحی بسیار زیادی که داشته، سالانه با هجوم سیل عظیمی از توریست ها و گردشگران تور تایلند روبروست. اگر به دنبال بهترین تفریحات در این جزیره دوست داشتنی و زیبا هستید، پارک های آبی را به شما پیشنهاد می کنیم. یکی از این پارک های آبی معروف اسپل جانگل نام دارد. پارک آبی تفریحی اسپلش جانگل، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر پوکت که میتواند خانوادگی از آن استفاده کرد و لذت برد. این پارک آبی در روزهای گرم تابستانی، توریست ها و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند که برای گذراندن تعطیلات به این شهر سفر کرده اند. در پارک آبی اسپلش جانگل انواع و اقسام تفریحات ممکن و بازی های مختلف مناسب برای سنین بزرگسال و کودکان بوجود آمده و همه را در هر رده سنی سرگرم می کند. پارک آبی اسپلش جانگل پوکت براساس قسمت های مختلف زمین مثل قاره آسیا، قاره آفریقا، ترکیه، شمال اروپا و شمال آمریکا طراحی و ساخته شده است.

تفریحات پارک آبی اسپلش جانگل پوکت

تایلند از پرطرفدارترین پارک های آبی تایلند را دارد. این پارک های آبی سالانه بازدیدکننده های بسیاری از سراسر دنیا داشته و در این امر بسیار موفق بوده است. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند در پارک آبی اسپلش جانگل پوکت تفریحات متفاوت و بسیار خوبی را تجربه خواهند کرد، مثل شنا در استخرهای مختلف، استخر موج دار، استخر ریلکس و …،  استخر برای کودکان، اسلایدهای لوله ای، رودخانه، استخرهایی به شکل دریا که شبیه سازی شده اند، سرسره های بلند و مخوف و …

رستوران ها و کافه های پارک آبی اسپلش جانگل پوکت

وجود رستوران ها و کافه های بسیار خوبی در این پارک آبی باعث شده تا کاملتر شده و بهترین پارک آبی در پوکت باشد. در رستوران های این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و … سرو می شوند. کافه بار نیز دسرها، شیرینیجات و نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای بازدیدکنندگام سرو می کند.

ساعات فعالیت و هزینه بلیط پارک آبی اسپلش جانگل پوکت

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا شش بعد از ظهر از پارک آبی اسپلش جانگل پوکت دیدن کنند. هزینه بلیط این پارک برای افراد بزرگسال شامل 1295 بات و برای کودکان پنج تا دوازده سال 650 بات می باشد. کودکان زیر پنج سال هم نیازی به خرید بلیط نداشته و میتوانند رایگان از پارک آبی اسپلش جانگل پوکت استفاده کنند.

نظرات کاربران