الحاقیه کنسلی تورهای نوروزی به علت شیوع ویروس کرونا

 

بسمه تعالی

 

الحاقیه کنسلی تورهای نوروزی به علت شیوع ویروس کرونا

 

آژانس دلتابان با آرزوی سلامتی و روحیه بالا و مثبت برای شما و خانواده محترمتان در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا شرایط زیر را به اطلاع شما مسافر محترم میرساند.

شرکت دلتابان بر اساس رسالت خویش مبنی بر ارئه بهترین خدمات از ماه ها قبل نسبت به تهیه و پرداخت کلیه پروازها، هتل ها، و خدمات گردشگری اقدام نموده و اکنون نیز با توجه به مشکلات پیش آمده با تمام توان در حال مذاکره و رایزنی با کلیه هتل ها، و کلیه شرکت های گردشگری خارج از کشور در جهت حفظ منافع و صیانت از حقوق مشتریان والای آژانس دلتابان برامده است. با توجه به مذاکرات به عمل آمده با شرکای تجاری خود در خارج از کشور تمام تلاشمان این هست که موضوع را به خاطر شیوع ویروس کرونا و کنسلی پروازها به صورت ” فورس ماژور” به آنها اعلام کرده و به خاطر سختی و مشکلات عودت مبالغ از اروپا و سایر نقاط جهان به ایران درخواست تغییر تاریخ گروه مسافران را به بعد از رفع بحران کرونا و باز شدن پروازها و روال عادی خواهیم نمود.

الف) شرکت دلتابان تمام تلاش خود را در راستای اجرای تورها بعد از رفع بحران کرونا خواهد نمود که کلیه تورها با همان شرایط و قیمت ها اجرا خواهد نمود ( به علاوه هزینه مجدد ویزا ).

ب) در صورت عدم تمایل به شرکت در تورهای آینده 30% از مبلغ تور ( هزینه ویزا و مبلغ پرداخت شده به هتل ها و خدمات سفر ) + و دارالترجمه کسر و مابقی عودت داده میشود. لازم به ذکر است که بابت 30% مبلغ پرداخت شده به هتل ها شرکت دلتابان شروع به مذاکره و مکاتبه جهت چگونگی کنسلی کامل رزرو و یا انتقال آن به قرارداد مسافران دیگر کرده است، و حداکثر که تا 3 ماه آینده طی یک جوابیه کتبی مبلغ قابل استرداد با رضایت مسافرین عودت میگردد، یا به قرارداد جدید انتقال خواهد یافت.

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                  با تشکر

مدیر تورهای خارجی دلتابان